Echipa din biroul de acasă - feedback în ciuda absenței

În cazul în care echipele lucrează predominant de la distanță sau s-au mutat la un birou de acasă din cauza restricțiilor COVID-19, conducerea la distanță devine o provocare. CompanyMood oferă informații utile despre stările de spirit și problemele curente ale echipelor dumneavoastră.

  • De asemenea, de succes în biroul de acasă
    De asemenea, de succes în biroul de acasă
    Echipele la distanță și birourile de acasă necesită noi strategii din partea companiilor, a conducerii și a directorilor. Atunci când echipele nu se află la fața locului și lipsește schimbul social, este necesar un stil de conducere empatic, pe lângă bunele procese digitale. CompanyMood sprijină toate părțile implicate în acest proces.
    • Bord
    • Barometrul Mood
    • Sondaje (în curând)
  • Recunoașterea noilor provocări
    Recunoașterea noilor provocări
    Trecerea la noi modele de muncă și la modele de timp de lucru mai flexibile necesită mai multe feedback-uri din partea angajaților în comparație cu sondajele anuale. În acest fel, companiile pot reacționa prompt la noile provocări și pot acționa proactiv, în loc să fie nevoite să reacționeze costisitor la consecințele lipsei de feedback.
    • Departamente și echipe
    • Tendințe și subiecte
    • Declarații și ace de eveniment
  • Să urmărim starea de spirit
    Să urmărim starea de spirit
    Atunci când angajații nu mai sunt la fața locului, bârfele de la birou și conversațiile relaxate la cafea sunt eliminate. Acest lucru face mult mai dificilă cunoașterea stării de spirit a echipei. CompanyMood sprijină cu barometrul său de stare de spirit pentru a capta digital starea de spirit din echipă
    • Barometru de stare de spirit
    • Rapoarte PDF
    • Managementul departamental/regulator
  • Comunicare și transparență
    Comunicare și transparență
    Cu tabloul său de bord prin intermediul web/aplicației, CompanyMood oferă în orice moment o imagine de ansamblu a propriei echipe, a stării de spirit și a subiectelor relevante. În acest fel, atât angajații, cât și managerii sunt mereu la curent și pot comunica cu ușurință între ei.
    • Bord
    • Vizualizări ale departamentelor și zonelor
    • Managementul măsurilor